skip to Main Content

LS Central Hoteli

LS Central Hoteli

LS Central Hoteli cjelovito rješenje za hotele i odmarališta

Koristite li različite softverske sustave za vođenje poslovnj kombinacije smještaja, ugostiteljstva, usluga, maloprodaje, rezervacija i restorana?

Onda se nemojte iznenaditi ako vaši podaci budu nedosljedni, troškovi su visoki i nemate točnih informacija tko su vaši gosti i koliko troše.

Pomoću LS Central možete voditi hotel, ugostiteljstvo, maloprodaju i događanja samo na jednoj platformi. Dobivate svu potrebnu detaljnu

funkcionalnost vaše djelatnosti bez da ikada morate mijenjati sustave. A budući da su sve vaše informacije unutar jedne baze podataka,

dobivate potpuni pregled nad cijelim poduzećem i vašim gostima.

LS Central Hoteli

Upravljanje Hotelima, restoranima, trgovinama i uslugama

s jednim softverskim rješenjem.

Iskusite luksuz jednog jedinog softverskog sustava koji sve čini

Koristite li različite softverske sustave za vođenje poslovnoj kombinacije smještaja, ugostiteljstva, usluga, maloprodaje, rezervacija i usluga? Onda se nemojte iznenaditi ako vaši podaci budu netočni, a troškovi su visoki i nemate točnih informacija tko su vaši gosti i koliko troše.

Pomoću LS Central rješenja možete voditi hotel, ugostiteljstvo, maloprodaju i događanja samo na jednoj platformi. Dobivate svu potrebnu detaljnu funkcionalnost vaše djelatnosti bez da ikada morate mijenjati sustave. A budući da su sve vaše informacije unutar jedne baze podataka, dobivate potpuni pregled nad cijelim poduzećem i vašim gostima.

Centralizirana kontrola

Naš softverski sustav pokriva cjelokupno poslovanje od početka do kraja – od financijskog upravljanja do zaliha, preko nabave, maloprodaje, usluga hrane, prodaje karata, rezervacija i događaja. Dobivate jedinstveni, centralizirani prikaz vašeg poslovanja, tako da možete donositi bolje i pravodobne odluke.

LS central hoteli

 

Što sve nova hotelska aplikacija podržava?

Hotelsko rješenje mora hotelima podržati sve funkcije:

rezervacije smještaja, direktne i preko buking sistema ili preko putničkih agencija

prijave na recepciji, grupne ili pojedine, dodjela sobe

rezervacija usluga koje nudi hotel, SPA, restorani, trgovine…

Odjava, plaćanje ili podijeljeno plaćanje

Praćenje vjernosti gosta,

Sređivanje i statusi soba,

Pa sve do zaliha i upravljanja restorana i trgovine

I na kraju je važno da su sve informacije ažurno u računovodstvu.

i-PMS hotel

Sustav upravljanja imovinom (PMS)

Dobivate sve potrebne informacije o vašem imanju i svojim gostima. Upravljajte rezervacijama gostiju, grupa i korporacija.

Pogledajte pregled stanja održavanja soba, održavanja i rezervacija u realnom vrjemenu i povećajte popunjenost soba.

Prepoznajte goste koji se vraćaju i oduševite ih personaliziranom ponudom i posebnim pozornostima.

i-maloprodaja hotela

Maloprodaja

Iskoristite dodatnu prodaju, promocije i funkcionalnosti upravljanja zalihama.

Prodajte artikle u svojim trgovinama, na stacionarnim i mobilnim POS uređajima i na web mjestu e-trgovine. Postavite cijene, artikle i ponude centralno.

Optimalno upravljajte svojim zalihama, smanjujući potrošnju zaliha uz smanjenje obrtnog kapitala koristeći kombinaciju automatiziranih i ručnih alata.

 

i-hrana i pića F&B hotela – ugostiteljstvo

Hrana i pića (F&B)

Nabavite sve materijale potrebne za upravljanje restoranima, ugostiteljstvom i uslugama pripreme hrane.

Uzmite narudžbe na prodajnom mjestu i pošaljite ih direktno u kuhinju. Stvarajte recepte, jelovnike i obroke centralno.

Upravljajte posluživanjem stolova i poslugom u sobi i pružite svojim gostima brzu i pažljivu uslugu koju zaslužuju.

i-aktivnosti hotela usluge posluživanja

Aktivnosti, sadržaji i dodatne usluge

Dopustite svojim gostima da rezerviraju SPA tretman, masažu ili osobnog trenera na svojoj web stranici ili u hotelu. Iznajmite bicikle, teretane ili ski opremu.

Ponudite usluge planiranja konferencija, vjenčanja, sajmova i drugih osobnih događaja i upravljajte njime na istoj platformi sve do rezervacije soba do ulaznica do ugostiteljstva.

Personalizirani prikaz za svaku ulogu korisnika

Ubrzajte uslugu, spriječite skupljanje i pojednostavite pristup ključnim informacijama.

Sustav temeljen na ulogama omogućava vam da odredite koje informacije i funkcionalnosti zaposlenici mogu vidjeti na temelju njihove uloge korisnika i razine dozvola.

Uloge:

Recepcija
Voditelj hotela
Stražnji ured
Marketing menadžer
Obavljajte dužnosti registracije, rezervirajte sobu i pratite i izvješćujete o stanju i cijenama soba.

 

Pomoću LS Central za hotele jednostavno možete:

  • prepoznavati goste, koji se vraćaju,
  • upravljajte pojedinačnim, grupnim i korporativnim rezervacijama
  • dodajte zadatke i komentare rezervacijama
  • status domaćinstva i održavanja u stvarnom vremenu
  • u sobu u istom sustavu dodajte troškove za ručanje, zdravstvo ili druge usluge
  • podijeliti troškove na različite fakture
  • bavite se promjenama u sobi i dodajte joj rasprodaje i nadogradnje
  • upravljajte transakcijama na rezervacijama nakon datuma odlaska
  • rukovanje sa ranom rezervacijom
  • podmirite plaćanje bez odjave

Gosta stavite u središte.

Sve informacije idu direktno u računovodstvo. Jedan sustav za cijelu tvrtku!

Naša poduzeća drže pored hotela, ugostiteljstva trgovine još neke druge djelatnosti, s LS Central možete pokriti sve potrebe bez obzira koja djelatnost je u pitanju.

Jedno programsko rješenje za cijelu tvrtku!

Pogledajte zašto je hotel Okura Amsterdam odabrao objedinjeno softversko rješenje LS Central Hoteli

Pitajte za brošuru: 7 razloga zašto LS Central

Za sve dodatne informacije ili prezentacije kontaktirajte nas na info@krajnik.hr

Back To Top
Live chat