LS Central za restorane
LS Central za restorane (LS Central Hospitality) je integrirano, višejezično POS (BLM) i uredsko rješenje za ugostiteljsku djelatnost, koja se koristi u cijelom svijetu. Voditeljima i ostalom osoblju pruža sve potrebne alate, da zadrže zadovoljstvo gostiju i sa time osiguraju uspješan posao. Savitljivost, brzina usluge i poboljšan pristup do bitnih informacija su ključevi sa kojima LS Central Ugostiteljstvo pojednostavljuje postupke i smanjuje troškove.
Smanjite vrijeme narudžbe i posluživanja, stvorite prilagodljiv meni i smanjite troškove poslovanja
Rješenje LS Central Ugostiteljstvo je jednostavno za upotrebu i brzo uvedeno programsko rješenje, namijenjeno tako voditeljima kao i osoblju, i nudi sve potrebne alate za jednostavno i brzo posluživanje gostiju. Brza replikacija podatka u rješenju znači, da bude vaša usluga jednostavna in točna, jer se narudžba šalje direktno u kuhinju. Zahvaljujući potpuni integraciji rješenja, imaju voditelji uvijek jasan i ažuran pregled i nadzor nad u potpunosti uključenim poslovanjem – od prodaje, do narudžbi i do blagajne.
Pojednostavite svoje poslovanje i smanjite troškove i poteškoće
LS Central Ugostiteljstvo je potpuno integrirano rješenje, koje objedinjuje rad do sada različitih programskih rješenja. Pored toga pa i brže, bolje i s manjim troškovima. LS Central Ugostiteljstvo vama bude pomoglo pri:
- Optimizaciji narudžbi i smanjenju ostataka
- Učinkovitijem upravljanju s vašim osobljem
- Spriječavanju gubitaka i krađe
- Planiranju obroka u naprijed i racionalizaciji narudžbe sastojaka
- Analizi vaše prodaje i planiranju poslovne strategije
Poboljšajte svoje poslovanje i otklonite pogreške
LS Central Ugostiteljstvo vama pomaže, da je vaše poslovanje učinkovito. Rješenje sadrži funkcije, specifične za ugostiteljstvo, koje vam budu pomogle pri:
- Izračunu prave cijene za vaša jela, da si osigurate dobit
- Provjeri, da pripremite toliko jela, koliko ih možete prodati, i smanjite otpad
- Naručivanju stvarno potrebnih količina sastojka
- Pruža, da vaši gosti dobiju točno onaj tanjur, koji su naručili, s pravim dodacima
- Provjerite, da su stolovi postavljeni pravilno, da optimizirate prostor i vrijeme
Pridobite vjernost svojih gostiju i s time ponovni dolazak
Ponudite svojim gostima vanredne usluge i pridobite njihovo vjernost. S LS Central Ugostiteljstvom budete svoje goste iznenadili, kada ima budete ponudili:
- Brz prijem narudžbe i plaćanja pri stolu s prijenosnom blagajnom
- Detaljna i pravovremena priprema i serviranje narudžbe
- Detaljni podaci o narudžbi i sastojcima na BLM-u
- Promocije, akcije, posebne ponude
- E-trgovina i vjernost na prijenosnim uređajima
- Brze narudžbe dostavno posluživanje
“Terminal u restoranu” Omogućite svojem osoblju prilagodljiv i jednostavan ugostiteljski terminal. Jednostavno i brzo upotrebljavajte podijeljene ili djelomične račune. Prijenosni terminal bude još poboljšao vašu uslugu, jer budete narudžbe i plaćanja sproveli direktno pri stolu.
Pruža pravovremene i brze pripreme narudžbe:
jer su terminali povezani s kuhinjskim ekranom, su sve narudžbe vaših gostiju – uključujući s promjenama i dodacima – poslana direktno do kuhara i servirana brzo i bez rizika pogrešaka zbog nepravilne komunikacije. Integriran sustav znači i da ako se uprava odluči promijeniti cijene, se to napravi lako jednostavno i brzo, sve promijene pa budu odmah vidljive na svim BLM.

Restoran i vođenje stolova
Detaljno vodite svoje stolove i optimizirajte mjesto u vašem restoranu. Sustav upravljanja stolova u LS Nav Ugostiteljstvu vam pomaže pri upravljanju rezervacija, uključujući s praćenjem dolaska gostiju, ne dolasku i otkazanih rezervacija. S sjajnim grafičkim prikazom može vaše osoblje brzo provjeriti status stolova i pobrinuti, da se gosta pravovremeno posluži, da je redoslijed posluživanja pravi i što brži.
Sustav vama isto tako pomaže pri narudžbi ‘Za ponijeti’ na način, da ove narudžbe označite drugačije i da ih razvrstite na posebnom popisu narudžbi ‘Za ponijeti’.

Upravljanje kuhinje
Optimizirajte svoju kuhinju, otklonite rizike zbog pogrešne ili loše komunikacije i pripremite više jela u kraćem roku.
S sustavom za upravljanje receptura možete spremiti svoje recepture i dopustite, da program napravi ostalo – ih razvrsti po slogu, kategoriji i sastojcima, izradi varijante i automatsko izračuna potrebne količine sastojaka, koje trebate za porciju.
Sustav kuhinjskog prikaza pojednostavi rad u vaši kuhinji. Pripremite jela u pravilnom redoslijedu i ne zaboravite na jedan sam poseban zahtjev ili promjenu sastojaka pomoću kuhinjskih zaslona, jer se narudžbe vaših gostiju prikazuju direktno s terminala. Automatsko kuhinjsko ispisovanje vam omogućava, da odaberete, da li želite ispisati posebne zahtjeve ili ih samo prikazati na kuhinjskom monitoru pored prave narudžbe jela.

Vođenje osoblja
Djelotvorno upravljajte osoblje i smanjite troškove. Sustav upravljanja osobljem pomaže vam, da brzo i jednostavno planirate, upravljate radnje sati i postavljate platne razrede. Promijenite rasporede, ocijenite troškove i usporedite ocjenu s proračunom, kako biste osigurali, da vaša tvrtka uvijek radi sa dobitkom.
Sustav može i izračunavati provizije za zaposlene i ima više modula za sprečavanje gubitka, koji vas upozoravaju na sumnjivu aktivnost na blagajni. Provjerite povijest prodaje vašeg zaposlenog i osigurajte, da uvijek zaposlite odgovarajuće osoblje.